ja jo jaha

har inte haft ork att skriva nått här. men man får väl ha en bloggsvacka?!?

nu sitter jag här hemma och avnjuter ett glas vitt =) ska ta mig lite ben & jerry glass snart oxå. det är ju trots allt fredag.
Lucas sover. Ja eller sover och sover. Han vaknar stup i kvarten och skriker. Jag tror att det är nått som är på väg där. Han har tagit sig på örat jätte mkt idag. Först trodde jag att det var för att han hade haft mössan på sig, men det fortsatte. Han har inte feber men högre temp än vad han brukar. Han skriker inte när jag tar på örat men gnäller lite, och idag var han toktrött redan vid 20 fast han sovit bra på dagen. Får se hur natten blir.

Imorgon är det fullrulle hela dagen. Kommer vara så slut efter denna helg. På söndag ska nämligen Lucas döpas. Jag har totalpanik över allt runt dopet, det är det enda jag kan tänka på. Det blir för mkt för min lilla hjärna. Helst skulle jag velat börja med massa saker idag, men det gick inte. Imorgon vid lunchtid kommer mamma då ska vi baka tårtor. Betsy skulle oxå hjälpa till. Sen kl 16 är det kalas för Lucas storkusin Loke. Efter det är det hem och äta mat som gäller sen ut till lokalen och duka fint och dekorera. Men det ska väl hinnas med allt. Har turen att det finns fina människor som hjälper oss i all stress =) Eller är väl mest jag som stressar, Mathias är lugn som vanligt. Men det är väl tur det, nån måste väl få ner mig på jorden, eller iaf försöka haha.

Vet ni vad Lucas tog tre steg på rad igår helt själv =)) Min duktiga kille =)) Kan man vara mer stolt mamma än jag =) Han är så fin och duktig min underbara prins!!! Han är världens finaste!!! Sen har vi några st som delar andra platsen ;) Fyra av dom är Tindra, Karla, Saga och David. Dom är så fina och duktiga dom med =) Tyvärr Therese Tindra har fått en konkurrent. Lucas är väldigt förtjust i Karla. 

Nu ska jag dricka upp mitt vin sen blir det sängen är helt slut som människa!! Hoppas på att få sova några timmar inatt iaf. Fast nu har det varit tyst där inne i en kvart. peppar peppar.

Ha en bra helg alla!!!


bilden är lånad av sanna på obestämd tid ;)

Ja just ja i tisdags var jag ut till Sofie. Vi gick ut till Sanna, Saga och David och lekte. Lucas tog sin premiär tur i gunga =) Tack till David som var så snäll och låna ut sin gunga =)


Lucas och Siba busar =)






Nya vagnen =) Helt underbar!!!


Fick åka kundvagn. Nöjdare kille fick man nog leta efter. Han satt och tokgarva för sig själv =)

Nej nu orkar jag inte lägga upp mer bilder

Tack och adjö


Kommentarer
Postat av: linda

gud så söt han är Ida! :D

2009-11-06 @ 23:16:07
URL: http://tabortallaord.blogg.se/
Postat av: Carro

Ha ha gud så söt när han sitter i kundvagnen = D De var nog en riktig höjdare!! Kram Kram

2009-11-08 @ 12:19:28
URL: http://bloggis.se/carroee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0