övertid

sitter jag uppe på nu.. men men...

nu börjar allt kännas lite bättre. försöker att inte tänka på det så mkt..

var på bvc idag och vägde lucas. 9370 g vägde han, han ligger så bra till på sin kurva så =) min lilla gris =)
fikade med Lucas farmor har vi gjort idag. Sen när jag kom hem så hörde jag att det borrades i huset. Min lägenhet består av bara betong så det låter extremt mkt inne hos mig när det borras. Jag ringde sofie och sa att hpn skulle få främmande. Det fick hon. lekte lite hemma hos henne. Åkte till ica i örsa och handla lite. När vi kom tillbaka ringde yasmine och frågade om vi kunde hjälpa henne med insläppet av hästarna, för hon hade feber och mådde inge bra. självklart kunde vi det. Jag tog fakir och lucas i barnvagn och sofie dom andra två. Fakir är så duktig han nosade inte ens på vagnen, han brydde sig inte att den var precis bredvid honom. han är gammal och förståndig han =)
Hjälpte henne och mocka oxå innan vi åkte. släppte av sofie och sen åkte jag hem.
nu sitter jag här men ska gå och sova tänkte jag.. ja tänkte jag iaf.

Nu har jag bestämt mig. Lucas ska vaccineras mot svininfluensan och även jag. Satt och läste på som bara den igår om vaccinet och influensan. lika bra känner jag och vaccinera oss. På lördag har dom vaccinering på bvc för lucas, tänkte gå dit i tid för sen ska jag ev åka till kista på matallergi mässa, kan vara intressant.
Ansökte om förskoleplats gjorde jag igår oxå. Det skulle man göra 8 mån innan man ville att sitt barn ska börja. Och nu är det 8 mån kvar. PANIK!!!!!!! Min bebis börjar bli stor :'(

nu fick jag hjärnsläpp... sova jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker ni gör ett smart drag som vaccinerar er! Det sprids som en löpeld nu. Vi är klara redan vilket är skönt. Håll er lite lugna ca 10 dagar - 2 veckor efter vaccinet eftersom det tar den tiden innan skyddet fått full styrka : ) Kram Kram

2009-11-20 @ 09:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0