synd om mig

Fy satan vad dåligt jag mår just nu. Jag var och vaccinera mig idag, och nu har jag fått feber. Känns som om jag har fått en lite mildare influensa. Sofie var en ängel och följde med och hjälpte mig med Lucas när jag fick min spruta. Vi drog till Länna och fick sprutan (fast bara jag sprutade mig). Tänkte att där är det mindre folk, och det var det. Vi kom halv tolv, efter lite mer än två timmar var vi klara. Så det var smärtfritt att vänta. Sprutan gjorde inte heller så ont. Hade haft på emla salva innan. Tack Yasmine för den tuben!!! Den gjorde susen!!! Utan den hade det nog gjort ONT!!! När vi kom tillbaka till Uppsala avnjöt vi goooood lunch på subway. Det var vi värda!!! Sen körde jag Sofie till jobbet och åkte sen hem. När jag parkerade och klev ur bilen så kände jag hur ont jag hade i mina leder, tempade när jag kom upp. Mkt riktigt jag hade feber... Men jag kan inte få svininfluensan iaf, då kanjag ta att ha lite feber just nu. Tack och lov att Lucas blivit av med sin!! Han fick ju feber han med efter sin spruta i lördags. Han hade 38 med alvedon i kroppen min stackars lilla prins!!

Åh nu kommer Betsy hem som en räddande ängel med Ben & Jerry glass till mig och juice =)))))
Så nu känns det lite bättre =) 

Nu ska jag äta glass, tycka synd om mig själv och sen sova!!!!

                                       
                
                                         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaccinsprutan innehåller svininfluensavirus om du inte har förstått det...

2009-11-26 @ 21:49:14
Postat av: Yaz

Ingen orsak! Jag hade nog badat i Emla om jag hade tänkt ta sprutan =)

2009-11-27 @ 21:25:46
URL: http://yazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0