måndag

ja då var måndagen över! Har inte gjort många knop idag heller. har nog inte ens varit utanför dörren, nej det har jag inte. Lite små seg efter lördagen fortfarande :p
Det var ju såhär att ewelina fyllde år och det blidde som lite party. Jag var inte speciellt full utan alldeles lagom! Men jag dansa så in i nordens, och har träningsvärk fortfarande. Märks att man börjar bli till åren haha :p

Lucas har blitt såååååå mammig. Det där att han somnar själv händer inte längre, inte ens dagtid. Utan det är i min famn som gäller, och det var länge sen han ville sova där. Tar lite på krafterna det oxå. Men är väldigt mysigt och underbart att känna sig så behövd =)

Nej jag kan inte skriva, det blir stavfel hela tiden och jag får sudda så nu lägger jag ner detta och går och sover så jag får sova lite grann inatt iaf innan mitt lilla troll vaknar!

God natt på er!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Du har blivit utmanad

2009-09-20 @ 10:05:42
URL: http://maoke.blogg.se/gosan
Postat av: malin

Fan inte av gosan bloggen utan min vanliga...

2009-09-20 @ 10:06:16
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0