onödig fakta

 

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången? Nej

2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? A & d och c

4. Vad åt du senast? chips

5. Har du fått någon komplimang idag? Ja

6. Har du varit med i en rättegång? Nej

7. Är du polare med grannarna? Ja vissa

8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska

9. Vilka länder har du bott i? Sverige

10. Senaste piercingen? I tungan

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Idag

12. Gay? Nej

13. Har du däckat/spytt för att du druckit? Ja

14. Har du äggat någon? Nej det har jag inte det är ju elakt

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej

16. Har du varit på stranden? Ja

17. Har du haft en stalker? Inte vad jag vet

18. Minns du dina/din musiklärares namn? En bara

19. Hur bra är din syn? Perfekt

20. Har du varit på ett party? Ja

21. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nej

22. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Jag har ingen bror

23. Har du varit utomlands? Ja

24. Har du sett din bästa vän naken? Nej

25. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Vet ej

26. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Ja det skulle dom

27. Var är dina syskon just nu? Hemma och sover skulle jag tro

28. Vad var den senaste drömmen som du minns? Jag drömmde att jag och Sofie skulle bli mördade av en galen gubbe som sparkade in min dörr

29. Vem ringde dig senast? Betsy

30. Vilken tid gick du upp imorse? 05.30

31. Vad ska du göra i helgen? Massor

32. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Det är hemligt

33. När var du riktigt sjuk senast? Riktigt sjuk? hmm måste vart när jag hade körtelfeber i fyran tror jag det var

34. Vem är den senaste kändisen du tog på? Vet inte

35. Vad finns i din bakficka? Lite ludd kanske

36. Har du färglinser? Jag har men använder dom inte

37. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov

38. Vad är det första du gör på morgonen? Öppnar ögonen

39. Vad ska du göra efter det här? Göra ett inlägg till på bloggen sen sova



Kommentarer
Postat av: Mamma

Svenska, engelska och lite tyska.. faktiskt! ;)

2009-10-02 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0