söndag

ja nu är vi p bättringsvägen här hemma. Ska bli såååå skönt att kunna göra saker igen!!! Fast man ska väl inte ropa hej än...

Hade tänkt att gå ner till vaksala torg och titta när Storvreta innebandy lag tas emot och firas. Men Lucas sover som en stock fortfarande så får hoppa över det. Skulle varit kul att se men men. Nu är det inte bara Knivsta som är med på kartan utan även Storvreta haha :p Känns lite mer värt att hamna på kartan för ett sm-guld än att nån vinner idol, men det är vad jag tycker ;)

Hör hur det dunkar och har sig från vaksala torg nu. Det tutas och skriks m.m. Riktigt kul att dom vann! Inte för att jag såg matchen men ändå.

Veckan som kommer har jag endel saker att ta tag i. Inte så värst roliga saker men känner att det är nödvändigt nu. Ni får veta vad det är när jag har lite mer kött på benen angående detta.

Finns egentligen inte så mkt att blogga om. Har inte hänt så mkt. Men en liten uppdatering blev det iaf =)

Snart syns vi ute oxå =))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0