ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Jag HATAR bilar!!!! Bara problem!!! Skulle aldrig skaffat bil.........

I söndags var det termostatbyte på min röda fara. Det var ju inte så enkelt som fredrik trodde... Man fick ta bort servopumpen så satt termostaten under vattenpumpen. Den var inte lätt att hitta heller. Det var Fredrik som mecka, jag åkte och hämta min prins och försökte underhålla honom, men till slut somna han i vagnen. Kl 23 var han klar med bilen men då läckte det från övre kylslangen, så igår köpte vi packning. Sen rullade bilen =) Då fick Lucas prova sin nya bilbarnstol =) På vägen hem körde jag fast för första gången oxå... Det stannade två tappra hjältar och hjälpte oss att komma loss. Tack och bock!!!

Imorse kom Fredrik från jobbet strax efter sex på morgonkvisten efter att ha jobbat natt. När han lägger sig i sängen så väcker han mig och säger: Du kan inte ta bilen till Gränby idag.
Va varför då undrar jag??? och målar upp det värsta i min trötta hjärna. Då säger han att startmotorn har gått sönder och att hans kollegor fick hjälpa till och putta igång bilen när han slutade jobba. JJIIPPIIEE. Kul morgon!!! Sen tog det en timme för mig att somna om.
Jag får gå eller ta bussen upp till gränby. Måste lämna in min telefon, displayen har spruckit på nått konstigt vis. Jag har inte tappat den eller nått. Skit mysko. Så jag måste in och flörta med dom på tre och hoppas att jag slipper betala för lagningen. Det går lixom inte att trycka på den, eftersom jag har touchscreen.

Nej nog om allt skit skriver om det bra sen nångång. Nu ska jag ta tag i min dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0