ja så blev det med det

blidde inget söndagsmys med Fredrik. Han var så trött efter att ha jobbat hela helgen så han gick och la sig för lite mer än en halvtimme sen. Och Lucas somnade kvart i tio så det hans inte med nå mys med fredrik =( Inte haft  mys med han på hela helgen för att han har jobbat och varit så trött... Får ta igen det imorgon då är han ledig =)

Lär gå upp tidigt imorgon för det är några som ska komma och göra rent ventilationerna. Dom skulle komma mellan 7.30-15. Vill inte ligga i sängen när dom kommer lär vara uppe då. Eftersom jag inte vet vilken tid dom kommer så får jag lov att kliva upp till halv åtta. Mkt tidigare än vad jag är van vid. Brukar ju kliva upp runt nio.

Hoppas Lucas sover bra inatt!!! Än så länge sover han i sin säng, får se hur länge han gör det. Skulle vara skönt att få sova en natt utan att trängas och ligga som en ostbåge. Det är nämligen såhär att Lucas har börjat med att han vill sova i min säng igen. VÄGRAR somna om i sin säng. Så nu i typ två veckor har jag haft Lucas på ena sidan och Fredrik på andra, lilla jag i mitten. Man kan ju tro att den som är störst tar mest plats men icke, det är den som är minst som tar mest plats!!! Helst ska han ligga på mig och sova. Det är mysigt men jag sover dåligare än vad jag har gjort tidigare. Men det blir bättre!!! Han har slutat äta på nätterna med woho =) Har lyckats vänja han av med det. Är nog därför han vill sova med mig. Han behöver inte äta på nätterna, han får plenty innan han somnar. Han äter nästan 2 dl gröt + nästan 200 ml ersättning. Vissa kanske tycker det är mkt, men för mitt lilla matmonster är det lagom. Han skulle lätt kunna få i sig mera (gröt iaf) om han fick men då skulle han bara kräkas upp det sen. Har provat mig fram och detta är lagom mängd för Lucas. Två timmar innan gröten äter han dessutom middag men är lika hungrig när det är grötdags för det =) Inte så konstigt att han inte haft nån viktsvacka som han äter haha Han är som sin mor =)

Nej om man kanske skulle ta och krypa till kojs hos grabbarna...

Det blidde en liten uppdatering iaf inte så mkt om vad jag har gjort med varje inlägg behöver ju inte handla om det. Men nu är det uppdaterat *blink blink* inte för att du kommer läsa det ikväll men imorgon har du nått nytt att läsa iaf, du vet vem du är ;)

God natt!!!


Hitta lite gamla bilder på Lucas, här är han bara tre dagar =)


Här är han typ lika stor som Siba =) Såhär kan dom inte ligga längre lika busiga båda två :p

Kommentarer
Postat av: MammaBulln

jiihooo! FINALY HUNNY! tack för uppdateringen ;) kramis

2010-02-08 @ 18:07:13
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0