onsdag. eller är det?

Jo men det är det nog, har ingen koll på dagarna. Jo det måste vara onsdag för Sofie hade skrivit på bloggen att hon skulle till stallet, och hon rider på onsdagar om jag inte minns helt fel.

Ja idag har vi inte gjort så mkt. Fikat lite med grannen och snackat skit. Lucas har vägrat sova typ idag. Har väl sovit runt 30 min på hela dagen. Jag försökte få han att sova mer, men icke min envisa lilla skit gris =) Då fick han vara vaken. Men nu när vi kom upp från ICA så slocknade han precis när jag rullade in vagnen genom min ytterdörr så han ska få sova tio min iaf. Han ska alltså upp snart. Åhhh han kommer bli så glad NOT!!! Han hatar och bli väckt (jag klandrar han inte) men fortsätter han och sova nu kan jag glömma att han vill sova ikväll.

Nu är det bara två timmar kvar tills fredrik slutar jobba. Då blir det mat!!!!!!!!! Väntar med att äta tills han har slutat, trevligare att äta med nån. Äter sen lunch när han jobbar dag så jag ska klara mig till kvällen =)

Blev inte så långt inlägg men nu måste jag väcka Lucas. Önska mig lycka till :p

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den lilla rackarn, så liten och redan börjat slopa middagsluren! ;)

Är ni hemma i morgon dag? Tänkte om jag skulle titta över en snabbis efter jobbet, slutar ju tidigt.. Jag kan ringa efter jag slutat och kolla! :)

Puss på er båda!

2010-02-17 @ 20:37:47
Postat av: Teri

Jag är så glad att du är glad att du har Fredrik! :) Är du glad är jag glad! :D Vi måste ses snart igen! Saknar ju er ju! Puss å kram!

2010-02-18 @ 11:57:01
URL: http://tisismy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0