woho

Snart kommer Fredrik från jobbet =) Längtar!! Bara ungefär 10 min kvar :p

Då ska vi äta lite mat och sen ska vi åka och handla mat. Skönt att göra det idag och slippa trängas med andra människor tex imorgon då barnbidraget och pensionen kommer. Sitter och knåpar ihop en inköpslista men har fått totalt hjärnsläpp vad som ska handlas. Mjöl har jag kommit ihåg att skriva upp iaf haha ;)

Idag har mamma varit här och hälsat på =) Det tyckte Lucas (och jag) var jätte kul =)

Nu fick jag hjärnsläpp vad jag ska skriva här oxå. Jag funkar inte idag tydligen. Det är kafferast på hjärnkontoret.

Lägger ner detta nu ingen ide att försöka :p

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och JAG!! :)

Lucas är en helt underbar unge, hade velat stoppa honom i väskan och tagit honom med hem! ;) Och jag tycker du är en sååå bra mamma!! Vill bara att du ska veta att jag tycker det!

Puss på er!

2010-02-18 @ 17:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0