long time no see

Ja nu var det bra länge sen igen jag blogga... Men men what to do lixom..
Är hemma hos Fredrik nu. Han och hans syrras pojkvänn sitter och spelar ps3 så då passar jag på att blogga lite, har ju inget bättre för mig för tillfället. Facebook är avklarat (vill säga farmvill haha) hmm fast kom på nu att jag inte läst nå bloggar idag, får göra det sen. Kan inte låta bli att snegla lite när dom spelar.Dom spelar call of duty modern war 2 eller va det nu heter.. Bara en massa skjuta, meningslöst enligt mig!! Tacka vet jag farmville eller sims :p
Ja julafton har det hunnit vara. Var ut till pappa på dagen sen vidare till mamma. Mkt trevlig dag!! Firade lite jul med Fredrik på morgonen oxå. Av Fredrik fick jag en vetekudde, en massage grej för ryggen och en micro. Alla som sett min micro vet att jag var i ett stort behov av en ny!! Hur underbar är inte han =) Dessutom hade han tänkt till och köpt en svart så den skulle passa in i mitt kök =)
Sen fick jag
*ett 80 delars (tror jag det var) bestick set, lite finare bestik.
* knivar och en skärbräda
* Kaffeburk
* en kaffekopp med tillhörande fat ur serien jag samlar på
* pengar fick jag med
* presentkort
hmm fick nog nått mer känns det som men kommer inte på det nu.
Lucas fick oxå massa grejer. Leksaker, kläder och pengar han med.
I mellandagarna åkte jag och handlade kläder för mitt presentkort =) kul med lite nytt i garderoben!
Nyårsafton var jag hemma. Jag hade Lucas. Jag, Fredrik, Betsy och Lucas hade mys hemma. Jag lagade 3 rättersmiddag. Förrätt och hela kittet =) Åt god mat, tittade på grevinnan och betjänten (den slutar aldrig vara rolig) Tittade på raketer drack lite vin och bubbel. Avslutade kvällen med två omgångar buzz. Jag vann båda woho =)) Väldigt mysig kväll!!!
Två nyårslöften har jag med men det tänker jag inte skriva ut nu vad det är det gör jag om dom lyckas =)
Nej nu ska jag se om jag kan få dom att sluta spela så man kan krypa till kojs eller så kryper jag ner själv i sängen. Det visar sig.
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Mother

Och en stor bunt med strumpor!! :)

2010-01-05 @ 11:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0