lördag

Sitter hemma hos Fredrik just nu. Han sitter och spelar så jag passar på att blogga.
Igår åkte min prins till sin far. Saknar han som bara den!!! Men ganska skönt att vara lite ledig. Missförstå mig rätt nu. Vill absolut inte vara utan han egentligen men nu kände jag att jag behövde en paus. Få sova!!!
Ikväll ska jag dessutom bara vara Ida =) Ska på inflyttningsfest hos Victoria och Jankan. Fredrik kör mig dit, får se om han kan hämta mig eller om jag får ta bussen hem. Kvittar egentligen bara jag kommer hem.
Så Sofie ikväll ska jag inte vara gammal och tråkig när jag är ledig ;)
Nej nu är jag hungrig. Äta lite lunch innan man ska rulla hem. Om karln kan slita sig från tv spelet ;)
Ha en bra lördag alla =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du hade skoj! :)

2010-03-21 @ 18:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0