mamma bort

Jag får inte leka med Lucas. Han puttar på mig och går iväg. Tack för den! Men nu när jag satte mig här då duger jag. Han är rolig han =)

Jag har ju gjort om rutinerna för Lucas. Har flyttat fram allt en timme och nu sover han bara en gång om dagen. Det funkar jätte bra faktiskt. Ibland vill han sova redan kl 19. Men senast 20 är det sängen. Har nu mot förmodan sovit en extra gång på dagen (blir ju så ibland) så är det ändå slutlekt kl 20, då är det till att ta det lugnt och varva ner. Vi börjar redan med nattningsproceduren 45 min innan sovdags, ibland går det inte om han vill sova redan kl 19 är det bara sätta igång och få det "överstökat" så fort som möjligt. Fick även tillsägelse av läkaren att bara bada Lucas två ggr i veckan. För jag tog upp med honom att jag tycker Lucas kliar sig så mkt. Men hans hud är inte torr. Han har nog fått min hud. Det är samma för mig på vintern, min hud känns inte så torr men det kliar nå så in i nordens. Värst är det när jag ska sova, jag blir nästan manisk när jag ligger och kliar mig innan jag ska sova. Inget hjälper mot det heller. Till läkaren har jag inte tid att gå heller. Måtte det bli vår och varmt nu så min och Lucas klåda kan försvinna!!!

Sitter och väntar på att Fredrik ska kliva upp. Men det gör han nog snart för nu har Lucas hittat tåget som han fick av Saga, David och Karla. Det åker just nu runt på vardagsrummsbordet haha =)

Nej nu ska jag gå och hämta mer kaffe!!! Behövs nån extra kopp idag. Sov inte många timmar inatt. Lucas sov jätte dåligt! Igår natt med. Och vakna strax efter sju. Har blivit nya tiden att vakna för han. Jag skulle inte ha sagt att jag börjar se en vändning nattetid! För sen jag skrev det så har han sovit jätte dåligt! Men men det är ju bara två nätter.

Tänkte lägga upp en såååååå söt bild på Lucas! Men hittar inte min kamera. Borta. Samma sak med min handsfree oxå helt borta! Jag städade för bra så nu hittar jag dom inte....

Lägger upp en annan söt bild på min prins istället, förgylla inlägget lite =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0