tisdag

Har haft en väldigt bra dag!

Jag och Lucas följde med Jenny och Karla till hornets öppna förskola. Lucas stormtrivdes!!! Han till och med gick iväg och kollade läget SJÄLV, utan mig! Han hade såååå kul!!! Blir att gå dit flera ggr! Det som var bra var att det var mellan 0-5 år. Så det var mkt större barn. Lucas kan inte riktigt "leka" med mindre barn, han är för vild och har börjat kasta sina leksaker och vifta hej villt. Han behöver lite större barn som kan säga ifrån. Blev tyvärr inga bilder idag, men nästa gång. Då hoppas vi på att Sanna, David och kanske Saga kan följa med!

Hoppas du blir bättre snart Sanna!!!

Idag klippte jag Lucas =) Nu är han kort hårig, han svettades så mkt så nu åkte håret av! Har hunnit med att klippa honom 4 ggr med klippmaskin och en gång med sax på ett år, inte illa :p Första gången jag var tvungen att klippa honom var han tre månader. Då svettades han oxå så sjukt mkt och så var det ju sommar.
På klippningen blev det minsann bilder =) Ska springa och hämta kamera (som jag hittat nu) och sladd så kan ni få se =)




Ignorera tvättberget i bakrunden ;)


Inte världens bästa efterbild men han hade inte riktigt tid att bli fotograferad :p

That´s all for me today =)

Kommentarer
Postat av: malin b

sötis=)

2010-03-17 @ 09:32:49
URL: http://replay.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0