vad har jag gjort?

Vad har jag gjort för att förtjäna detta??? Kan nån svara på det?

Skulle få underhållet idag. Fick 250 kr. För att för nån dag sen kom han på att han helt plötsligt inte ville ha vagnen vi köpte till Lucas (den bruna) bara så där en 4 månader senare. Han skulle ha tillbaka pengarna för vagnen. Jag sa att han inte skulle få ett öre, han fick skylla sig själv att han ville köpa den utan att ha tittat på den. Men sen tänkte jag efter och sa att han kunde få tillbaka hälften av andrahands värdet. Ca 750 kr. Men jag hade inte räknat med att det skulle ske denna månad. Han behöll en del av underhållet utan att säga nått till mig. Jag blev SKIT förbannad när jag såg det imorse när jag skulle kolla internetbanken. För denna månad har jag det knapert. Han kan inte begära att jag ska kunna hosta upp 750 kr bara sådär för att han får för sig nått. Man är inte direkt rik när man får föräldrarpenning. Jag ringde upp han och gapa och var tokarg. Han slängde på luren jag ringde upp igen. Han fråga vad jag höll på med jag fråga detsamma. Sa att sådär kan han inte göra, man pratar med personen det rör och kollar att det är ok. Han fråga varför jag skrek han satt ju faktiskt på jobbet och folk kunde höra. Det struntar jag fullständigt i sa jag, jag skiter i vad folk tycker. Ja du ska bara veta vad folk tycker om dig, fick jag till svar. Jag sa detsamma till honom. Vad har jag gjort för att folk ska tycka illa om mig? Vad tycker folk om mig egentligen? Egentligen så bryr jag mig inte, men skulle vara kul och veta vad som sägs och hur mkt sanning han egentligen pratar.

Imorgon ska jag gå till f-kassan och fixa det här med underhållet. Sen kan han dra åt *******

Han fattar inte att det är inte mig han straffar utan det är ju faktiskt Lucas som hamnar i kläm.
Vad har jag gjort? Är allt mitt fel? Vad försöker han straffa mig för?

Jag orkar inte med den där människan längre! Han är en vidrig människa! Han förtjänar inte Lucas.

Jag vet hur jag kan fixa detta. För att han ska kunna bete sig så ska jag dansa efter hans pipa och bara hålla med i allt han säger, så att han inte känner nån press. Men I got news for you DET FUNKAR INTE SÅ!!! Fy satan så mkt agritioner (stavning?) jag har i mig. Vill åka ut i skogen och ställa mig och skrika och gråta sätta en yxa i ett träd. Nått för att få utlopp för allt skit som händer!!! Det går inte att beskriva hur less och förbannad jag är på denna man! Ingen kan nog förstå hur illa det egentligen är. Han har bränt alla broar som finns. Men nej förlåt allt var ju mitt fel


Nej nu är det bäst att jag slutar skriva innan det börjar spåra ur, vilket det redan börjar göra. Måste gå härifrån nu är så arg så jag skakar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Att gå till försäkringskassan är inte en dag för tidigt! Och det med vagnen, har han sagt att han vill köpa den så ska han väl stå för det kan man tycka! Jösses, fyra månader senare? Nej, kontakta försäkringskassan omgående och få ett stadigt bidrag varje månad! Sköter han inte inbetalningarna så får han jobbigt med försäkringskassan!

PUSS på dig, gumsan!!

2010-03-25 @ 16:26:49
Postat av: Veronica

Gumman, du vet att jag finns vid din sida. Jag stöttar dig till 100%! Stå på dig och gör det bästa för världens finaste Lucas! <3

2010-03-25 @ 21:20:11
Postat av: MammaBulln

Herreguud, vad håller han på med? Stå på dig gumman! och du - jag har både skog & yxa till övers som du mer än gärna går nyttja vid behov.. KRAMIS

2010-03-28 @ 07:12:26
URL: http://fruplahn.blogg.se/
Postat av: Teri

Håller med din mamma! Inte en dag för tidigt! Sen så ska du inte ta åt dig av det han säger! han vill bara göra dig arg och när han lyckas är det han som vinner! Visa inte att du är arg... Strunta i honom.. Ignorera... Sköt ditt... Han kommer försöka ALLT för att göra dig arg och när han inte lyckas är det DU som vinner! Älskade vän, jag vet att jag vart dålig på att höra av mig... men jag finns 24/7 om det är något! Stå på dig hjärtat!! Puss och kram från mig och Tindra!

2010-03-28 @ 23:39:43
URL: http://tisismy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0