gräsänka jo visst

gräsänka är vad jag är ikväll... Fredrik jobbar natt och Lucas är hos sin farfar.
Bara jag hemma. Blir nog hemma hela kvällen och bara är. Kanske våldgästar grannen en stund.

vad har vi gjort sen sist då? kommer knappt ihåg. Var iaf full rulle varje dag förra veckan. Var på 4H men Sanna och hennes barn, Jenny och hennes dotter. Även Fredrik följde med. Sen på kvällen samma dag åkte jag, Fredrik, Andreas och Stefan till Arvid och Sofie och grilla. Gick förbi deras granne och kolla på alla valpar. Och neeeeeeej jag blev inte alls sugen på att stoppa in en valp under tröjan och ta med hem!!! Bara lite då ;) 

I lördags var jag till knivsta marknad med Sofie och hennes föräldrar och blev även bjuden på middag där. Mkt gott!!! Har även på köpet fått en jätte fin bränna NOT!!! Man ska egentligen gå naken när det är så fint väder så man inte får nå fula märken. Men men har iaf fått färg, får se det på den ljusa sidan eller röda sidan haha

I söndags gjorde jag inte ett skit bara lata mig!

Nu minns jag inte mer vad vi har gjort minne guldfisk!

Usch nu är jag redan uttråkad och sugen på nått gott.. Får ta och lösa det nu =)

nej nu lägger jag ner detta

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0