skön kväll

sitter ute på altanen just nu =) Jag bloggar och Lucas har släpat ut massa leksaker som han leker med.
Han älskar att vara här även fast det inte är så jätte mkt plats. Den är ju ganska stor för att tillhöra en lägenhet, men jag vill ha större :p

Idag har vi minsann varit hurtiga! Eller iaf jag. Lucas vaknade på fel sida, Fredrik låg och sov för han har jobbat natt så vi drog ut ganska precis efter frukosten för att inte störa han för mkt. Vi tog en rask promenad till Yasmine och Mini (i gamla uppsala). Är en bit och gå ifrån mig. Var tvungen att stanna till hos mormor och morfar för vattenpaus, min flaska med vatten stod kvar så fint hemma i hallen. Fick en flaska av dom och knata vidare. Drack kaffe och snacka skit ute på hennes altan. Lucas var mammig som bara den fick knappt resa mig upp ibland.

TACK FÖR DEN FÅGEL JÄVEL!!!!!!! En fågel sket precis så att det kom ett litet stänk på datorn, men missa mig som tur var!!!

Åter till dagen då. Gick hem framåt 15 till Fredrik som ringde och efterlyste mig. Det var såååå sjukt varmt att gå. Gick i rask takt hem oxå utan stopp. Usch vad äcklig jag kände mig när jag kom hem. Men ändå så var det jätte skönt att gå. Så idag har jag rört mig tillräckligt!!! Blir soffläge ikväll, ja när Lucas somnat vill säga annars blir det inte så mkt sitta i soffan.

Nu vill Lucas gå in. Han försöker öppna altandörren som han så fint har stängt men det går inge bra för han och han är bra arg nu. Bäst jag hjälper honom och så är det väl lika bra att följa med han in.

Bye bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0