flera

flera på en gång blir det nu eftersom jag inte orkat med att skriva om mina 30 dagar. Har kommit hem så sent varje kväll nu.

Dag 15 Mina drömmar:
Ja mina drömmar är väl som nästan varje tjejs drömmar är. Gifta mig, bygga hus, fler barn, leva med den jag älskar tills jag dör. Att vi alla i min närhet ska få vara friska osv.

Dag 16 Min första kyss:
Minns jag inte

Dag 17 Mitt favorit minne:
När Lucas föddes såklart =)

Dag 18 Min favorit födelsedag:
Det är inte någon av mina egna utan den dagen Lucas föddes är min absoluta favorit födelsedag!

Dag 19 Detta ångrar jag:
Ångrar väl inte så jätte mkt. Och det jag ångrar är inget jag vill skriva ut här


Ja nu har jag väl skrivit ikapp tror jag?

Nu ska jag sätta igång och städa lite ifall Malin kommer upp hit imorgon =) Ska nämligen träffa henne över en lunch pch en promenad imorgon =) Ska bli så kul att träffa henne igen!!!

Hälla upp ett glas rött och sätta på lite bra musik och börja städa då

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bara apropå födelsedagar...

kommer du ihåg era traditioner vad gäller dina och emmas födelsedagar? Är det något du/ni kommer speciellt ihåg? :)

2011-02-18 @ 20:01:19
Postat av: Ida (dotter till mamma :p )

Jadå klart jag kommer ihåg =) Bulla till frukost inte glömmer jag det heller ;) eller var det något annat du tänkte på? Kommer även ihåg jul då det väntade ett varsit paket till oss under granen med kläder i som vi hade under dagen =) Ibland funkar minnet ;)

2011-02-18 @ 21:48:04
Postat av: Mamma

Var bara lite nyfiken på vad som upplevdes speciellt för er när ni var barn.. :) Ibland behövs det inte så mycket för att man som barn upplever det som stort! <3

2011-02-19 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0