två på en gång

ja jag glömde ju bort igår. Eller rättare sagt jag orkade inte jag var hemma halv nio på kvällen hade personalmöte. Så tar två dagar lite fort.

Orkar inte skriva någe ingående känns bara klyschit (stavning?) 

dag 11 Mina syskon:
Ja jag har syskon och ja jag älskar dom så klart dom är bäst! My favorit är Emma den som jag växt upp med och lekt med, festat med, delat intressen med, sovit skavfötters med, gråtit med, skrattat med, bråkat med, lånat kläder av ja min syster Emma är underbar och jag älskar henne!


Dag 12

I min handväska
Har ingen handväska, eller jag har men använder inte. Använder vagnen, Lucas skötväska, bilen och nu på vintern min jacka. Är så jobbigt att gå och släpa på en väska på axeln ne ne sånt ids jag inte med. Vet inte hur det ska gå när Lucas inte använder vagn längre. Får fortsätta skaffa barn så jag får fortsätta dra vagn hahaha

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Detsamma älskade syster! <3

2011-02-08 @ 22:13:08
Postat av: Kickan

hahaha trodde inte jag läste rätt först?!! Ida utan handväskan?!! skojit tycker jag!! Men mycket förändras =o)

2011-02-10 @ 07:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0