dag 3

Mina föräldrar!

Ja självklart har jag världens bästa föräldrar! En mamma och en pappa.
Det är klart att jag tycker att dom är bäst och att dom alltid har gjort allt för mig, för det har dom!

Mamma var dagmamma under våran uppväxt. Hon jobbade med det tills jag var 14 har jag för mig. Då började hon plugga. Så jag och min syster har varit hemma med mamma när vi var små.

Pappa jobbade på SAS vilket gjorde att vi flög väldigt mkt utomlands när vi var små. Det är från pappa jag fått mitt humör btw ;)

Nej jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag älskar mina föräldrar såååååå mkt!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och mamma älskar dig såååå mycket!!! <3

2011-02-03 @ 16:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0