jaja

Förkyld som bara den har man gått och blivit. Feber på det. Fast bara på kvällarna (vad jag bet av iaf) konstigt.
Blir hemma och kurerar mig imorgon. Var helt slut när jag kom hem från jobbet idag.

Måste snart springa ut till tvättstugan och hämta min jacka. Den luktade ko så var tvungen att tvätta den. Svängde förbi i knivsta igår, fredrik var där, och sa hej. Fredrik gjorde ladugården när jag kom, han berätta att det var en kalv som var två timmar gammal som jag var tvungen att gå in och titta på! Så söt! Massa andra kalvar sprang omkring där inne och busa. Helt underbart!

Ut till tvättstugan kommer snart.

Så.

Fick ta på mig västen idag när jag åkte till jobbet och bara därför var det kallt ute. Usch. När jag kom hem kom jag på att jag hade ju en vinterjacka till som jag hade kunnat haft men min hjärna funkar inte på morgonen.

Var och skrev på papper på mitt nya jobb igår. 18 april börjar jag där. En förskola i knivsta. Ska bli kul!
Sen var jag till ögonläkaren med Lucas. Hans syn med glasögon var som en två årings ska vara så han får fortsätta med glasögon ett tag till. Måste in och laga ena paret för det har han lyckats haft sönder.

Nej nu ska jag sova och försöka bli frisk. Natti natt

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0